wtorek, 3 grudnia 2013

Muffinki z musli

Moja mama kupiła musli, które nie przypadły nikomu z domowników do gustu, więc szukałam sposobu na ich inne zużytkowanie. W ten sposób trafiłam na ten przepis klik. Bardzo dobre muffinki, które są smaczne nawet następnego dnia po pieczeniu. Zrobiłam je tylko z maleńkimi modyfikacjami, więc składniki cytuję a to co zmieniłam piszę w nawiasach. Polecam.


Składniki na 12 sztuk:
- 2 szklanki mąki
- 1 szklanka musli
- 3/4 szklanki cukru(u mnie biały i muscovado pół na pół)
- 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia (dałam jedną czubatą)
- 1 łyżka cukru waniliowego (pominęłam)
- 1 szklanka mleka
- 1 jajko
- 1/2 szklanki oleju

Mąkę, musli, cukier, proszek do pieczenia mieszamy w jednej misce, w drugiej mieszamy mleko, jajko i olej. Następnie łączymy składniki z pierwszej miski (suche) dodajemy do drugiej i mieszamy krótko do połączenia składników. Ciasto wykładamy do foremki na muffinki (wyłożonej papilotkami) i pieczemy ok. 25 minut w temperaturze 190 stopni.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz